Введення в експлуатацію нежитлового будинку або приміщення — процедура, яку потрібно виконати перед початком експлуатації будь-якої будівлі чи споруди. Документи про введення в експлуатацію дають власникові право підключити комунікації: газ, світло, воду, каналізацію. Також без цих паперів не можна продати приміщення, подарувати його, передати у спадок, використовувати як заставу і так далі.
Крім того, за будівлю або приміщення, яке експлуатується без дозвільних документів, власнику загрожує штраф в розмірі від 18 до 90 мінімальних зарплат (в залежності від категорії відповідальності).
Погодьтеся, приємного мало. Куди простіше заздалегідь подбати про свої нерви, бюджет і час — і все ж заздалегідь ввести в експлуатацію нежитловий будинок.
Основні етапи введення в експлуатацію нежитлових приміщень
-
Отримати письмове повідомлення про завершення будівельних робіт від підрядника;
-
Отримати акт виконаних робіт і пакет документів з інформацією про організації, які виконували комунікаційні роботи
-
Перевірити будівлю на готовність до введення в експлуатацію
-
Зібрати необхідну документацію:
-
документи на земельну ділянку;
-
план ділянки;
-
схема розташування об'єкта;
-
дозвіл на виконання будівельних робіт;
-
акт введення в експлуатацію нежитлового приміщення;
-
документи про дотримання техумов.
-
-
Всі зібрані документи додати до заяви і подати в ДАБІ
Як оформити папери швидко
Щоб оформити документи для введення в експлуатацію нежитлового будинку, потрібно докласти чимало зусиль.
Але експерти LexStatus знають, як ввести в експлуатацію нежитлове приміщення швидко і без вашої участі.
Залиште
заявку Наш менеджер передзвонить і уточнить всі деталі
Передайте
потрібні папериНадішліть документи в електронному вигляді або приходьте в наш офіс
Заберіть документи
про введення в експлуатаціюЗачекайте, коли наші експерти закінчать роботу і отримайте документи!
Скільки коштує введення в експлуатацію нежитлового приміщення або будівлі
Вартість оформлення документів залежить від:
-
категорії складності об'єкта;
-
обсягу готовності паперів;
-
стадії будівництва будівлі;
-
наявності або відсутності порушень при будівництві;
-
місця розташування об'єкта;
-
загальної площі і поверховість будівлі.
Вартість введення в експлуатацію
* — для оцінки вартості робіт і часу виконання в цьому випадку необхідні окремі розрахунки.
* — для оцінки вартості робіт і часу виконання в цьому випадку необхідні окремі розрахунки.
Хочете знати точну ціну?
Залиште свої контакти, натиснувши на кнопку нижче — ми зателефонуємо вам, щоб уточнити деталі і назвемо точну ціну з урахуванням особливостей будівлі чи приміщення
Наші переваги
Завжди поруч
Офіси LexStatus працюють більш ніж в 25 містах України, а наші експерти приїдуть в будь-який населений пункт. Ми поряд!
Готові допомогти
Ми надамо вам безкоштовну юридичну консультацію, навіть якщо ви не будете оформляти замовлення в LexStatus
Знаємо, що робимо
Ми працюємо на ринку України вже понад 16 років і сотні разів оформляли документи для введення в експлуатацію. Наші експерти знають про всі складнощі цього процесу і вміють справлятися з ними.
Працюємо швидко
Щодня в нашій компанії оформляють документи на введення в експлуатацію для 20 будинків і споруд. Кожен наш крок відпрацьований до автоматизму!
Нас обирають
Не втрачайте час, нерви і гроші даремно!
Залиште заявку
Залишилися питання? Телефонуйте (067) 506-0707
Або хочете, ми Вам зателефонуємо?