Акт введення в експлуатацію — один з документів, необхідних для введення експлуатацію об'єктів IV-V категорій складності: багатоповерхових будинків, торгових центрів, нежитлових приміщень, бізнес-центрів, заправок, магазинів. Саме на підставі цього акту ДАБК (державно-будівельний архітектурний контроль) приймає рішення про видачу сертифіката відповідності, що дає право користуватися будівлею.
Введення об'єкта в експлуатацію — обов'язкова процедура для всіх новозбудованих, відреставрованих, реконструйованих та переобладнаних будівель. Без оформлення акту введення в експлуатацію та сертифікату відповідності, до будівлі не можна підключати комунікації: світло, газ, воду, тепло.
Зразок акту введення в експлуатацію:
Оформлення акту готовності об'єкта до експлуатації вимагає сил і часу.
Але це — обов'язковий документ, без якого неможливо ввести будинок в експлуатацію. Не витрачайте час і нерви — довірте оформлення документів професіоналам.
Строки оформлення: від 5 днів
Вартість: від 3000 грн.
Хочете знати точну ціну?Телефонуйте 067 506 0707
і ми безкоштовно проконсультуємо з усіх питань.
Документи для отримання акту введення в експлуатацію об'єктів нерухомості
Акт введення в експлуатацію — це стандартна форма, яку потрібно заповнити і разом з іншими документами подати в ДАБК для отримання сертифікату відповідності. В акті слід відобразити основні показники будівництва, дані проектної та дозвільної документації, інформацію про учасників будівництва.
Акт має бути прийнятий і затверджений замовником, генеральним проектувальником, генеральним підрядником, субпідрядником, представниками страхової фірми і профспілки. Щоб подати документи в ДАБК, крім самого акту потрібно оформити заяву про прийняття в експлуатацію об'єкта в двох примірниках. Термін розгляду документів та видачі сертифіката відповідності — 10 календарних днів.
Як оформити акт введення в експлуатацію в LexStatus
Акт введення в експлуатацію — важливий документ, тому вкрай важливо правильно його заповнити і оформити. Крім того, за час розгляду ДАБК може призначити проведення експертиз і перевірок. Якщо ваші папери не пройдуть їх — через 10 днів ви отримаєте відмову. Звичайно, ви можете оформити акт введення в експлуатацію і подати документи на отримання сертифіката відповідності самі. Та хто знає, скільки часу і нервів це буде коштувати. Тож ми пропонуємо вам звернутись до LexStatus!
Детальніше про введення в експлуатацію промислових об'єктів читайте на нашому сайті.
Як замовити
Залиште
заявкуабо зателефонуйте нам, щоб уточнити деталі замовлення.
Також надаємо наступні послуги:
Завітайте
до офісучи передайте нам потрібні папери. Ми вивчимо документи й обговоримо ціну і терміни.
LexStatus
виконає свою роботуі безкоштовно доставить ваші документи в будь-яку точку України.
Ми найкращі, тому що:
Завжди поруч
Офіс LexStatus працює в кожному обласному центрі України. Наші експерти без проблем завітають до вас у будь-який населений пункт країни. Ми поряд!
Прийдемо на допомогу
Ми надамо вам безкоштовну юридичну консультацію, навіть тоді, коли ви не оформлюєте замовлення в LexStatus.
Знаємо, що робимо
Працюємо в Україні з 2000 року. Ми видаємо технічні паспорти вже більше ніж 16 років, і впевнені в кожному кроці!
Працюємо швидко
В LexStatus знають, як працювати швидко та якісно — адже кожного дня наші спеціалісти видають готові замовлення більш ніж 200 клієнтам!
Нас обирають